Wednesday, March 21, 2012

Sticky Post: GA Contest Teka Gambar Dengan Tepat


GA untuk dimenangi! Kalkulator Key Chain 'Angry Birds' Canon (Original)

Teka bangunan/ tempat dalam gambar ini...
Salam, GA Contest Teka Gambar - Teka dengan tepat.
Kriteria:
- Jawab dengan tenang dan berhati-hati (hehe..)
- Sila klik gambar jika kurang jelas
- Siapa tepat dia dapat
- Seberapa ramai boleh jawab jawapan yang sama..tiada masalah, pilihan pemenang akan dibuat beserta penjelasan daripada saya.
- Sila promote di blog masing-masing (optional)

Jawab di ruang Komen di bawah yer..

Tarikh tutup 20 Mac 2012 sebelum 12.00 tengah malam.



29 comments:

mama aini said...

salam salina..ehem ada GA ke?..he2x..kalau mama tak sibuk mama join ek..

Salina said...

ok..ala..mama just teka jer gambar tu apa..senang kan..huhu..

..::..aRe-Na..::.. said...

salam...hehe,ada GA...
kipas angin ehh betui ker..muahahaaaaa...........

Siti Hajar said...

hehe.. dah tau dah gambar apa..

KhaiRin : anies said...

tu masjid kristal kat pulau wan man t'ganu... yg kaler purple u hiasan utk lampu..

Aine Ainun said...

Ermmm....nanti akan difikirkan jawapannya.....eheheeee

Salina said...

@ Aine Ainun: ok..take your time..

Siti Hajar said...
This comment has been removed by the author.
Siti Hajar said...

tu gambar Masjid Kristal di negeri Terengganu dan lampu hiasan di kawasan masjid..

Anonymous said...

masjid kristal di taman tamadun Islam, pulau wan man, kuala terengganu, terengganu berserta lampu hiasan sekitar nya..

beras_pulut said...

Ni masjid kristal kat TTI,dan lampu tu xpernah aqu tgk w/pun da 3x pergi..ni mesti lampu kat tempat lain ni.,hehe

Mohd Firdaus said...

masjid kristal di taman tamadun islam, pulau duyung, kuala terengganu..

dwaty said...

MASJIB KRISTAL...

Aine Ainun said...

masjid kristal,Pulau Wan Man, Terengganu.

yang tinggi tu plak macam menara Kuala Lumpur..heheeeeeeee, nak kata kipas, macam ye macam tidak..

masjid kristal ada kipas ke?takde kot..

tapi...saya tak penah sampai situ lagi.. la..=)

MulutPayau said...

tak pasti kat mana...kena pikir dulu ni...hehe

Kasih Salina said...

ok lucu semua jawapan..ada yg nk fikir lg hehe, teruskan mencuba yer!
Jawapan sama pun takper, sebab saya akan bagi keputusan logik..bukan 'pilih kasih'..

kalau yg takder blog/ gmail account sila letak alamat email bawah komen.

Jai Montana said...

sempoi blog

Carpet Cleaning Melbourne said...

Greetings.. Nice post... visiting here again.

burnkelana said...

tu bukan masjid kristal ker..

burnkelana said...

yer lah..masjid kristal kat terengganu..

aReLaN said...

rasanya memang konfem tu masjid kristal.hohoho..

YATZAKIE said...

alo..mesti tertinggal entry camgini..hehe

Kasih Salina said...

++++++++++++++++++++++++++++++
Hari terakhir
++++++++++++++++++++++++++++++

zati embong said...

outdoor kahwin jat buat kat sinilah kak.siap posing bagai kat tiang 2.haha

miss suzukura alinenamakue said...

sy taw...pic nih...
MASJID KRiSTAL TERENGGANU kt TAMAN TAMADUN ISLAM PULAU DUYUNG.... :)
pilih la sy ;)

http://akudankamoo.blogspot.com/

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

alaaa dh terlepas :(

Deru Ombak said...

Salam Salina..

Tertunggak keretapi Kali ni.. He he

Kasih Salina said...

"Terima kasih atas penyertaan anda semua sehingga 20 Mac 2012 jam 11.59 malam...keputusan akan diumumkan dalam masa terdekat"

Salina

www.kasihsalina.com

lieynanilaz said...

alahai dah terlewat...good luck pada semua..

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...