Friday, March 2, 2012

Apabila Demam Melanda




Demam? Ya kami semua demam. Bermula daripada anak sulung Kamila yang batuk tak henti-henti (batuk malam waktu tidur), kena pulak kat adik dia Kasyif..lalu kena kat aku. Last sekali si suami yang kental dengan demam tu pun batuk-batuk dan sakit tekak.

Kamila paling payah makan ubat, nak nya yang jenis cecair tu. Sebab dia suka tablet so terpaksa dua kali pi klinik..tapi Dr cakap takder yang jenis tablet untuk budak. Hmm, kena banyak memujuk dan bermain sambil makan ubat tu...

Mujurlah sempat hantar GA Surprise kat Mama Aini sebelum tiba sakit demam. Maaf kepada yang ada 'shout' kat shoutbox...dan yg sudi follow..sebab mungkin terlepas pandang atau tak boleh nak balas kunjungan lagi...



3 comments:

Ibu Lala said...

Sama la. Kami seisi rumah pun kena demam bermula dari anak saya yg no 2, pastu saya, anak no 1, no. 3, suami dan akhirnya mak saya. Anak saya yang no 1 dan 3 tu sampai masuk hospital disebabkan demam tinggi sangat.

Semoga cepat sembuh ye..

Salina said...

Oh..kesian yer..bila demam ni jadi mcm2..kalau suhu tinggi lg risau, sama2 lah kita semoga tidak berlarutan..

mama aini said...

salam salina..mama ucapkan terima kasih atas GA yg mama terima tu..semuga skrg ni dah sihat semuala..amin..
**slm sayang dr mama..ehem bila dpt jumpa salina?..

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...