Wednesday, March 28, 2012

Rakan Blogger Kita Kemalangan: lieynanilaz




Salam, belum sempat aku menerbitkan entri terbaru berikutan 'cuti panjang' yang bukan dalam erti bercuti sebenarnya dek kerana beberapa hal di sana-sini...aku mendapat khabar seorang rakan blogger telah ditimpa kemalangan semalam iaitu pada 27 Mac, walaupun kesannya mungkin lebih dahsyat jika 'tidak bernasib baik' namun syukur beliau terselamat tanpa sebarang kecederaan.

Biarpun diri ini tidak mengenali secara dekat lieynanilaz namun, kejadian kemalangan seperti itu memang menakutkan tambahan pulak apabila ia datang bukan kerana kesilapan atau kecuaian kita.

Sama-sama kita bagi 'support' walaupun cuma dengan mengunjungi blog lieynanilaz dan memberikan sedikit ucapan sokongan, mungkin juga apa2 bantuan seperti menumpang perjalanan (jika duduk berdekatan), bantuan guaman (jika perlu) atau apa2 nasihat dari segi profesion anda (contohnya anda pegawai bank, panel insurans, polis dan sebagainya).

Semoga lieynanilaz tabah menghadapi dugaan ini.

8 comments:

mama aini said...

assalam salina..sibuknya salina skrg ni..mama pun terdown aritu..agaknya sbb lama sgt duduk pergi balik dgn kereta..hu2x..nanti mama ke entry lieynanilaz ni..

..::..aRe-Na..::.. said...

alhamdulillah slmt sumenya...

Aine Ainun said...

Alhamdulillah slamat

Acik Erna said...

dah baca n3 dia..alhamdulillah selamat

Norzie said...

Sekejap lagi nak gi baca en3 dia.Alhamdulillah beliau selamat.

dhiera zainudin said...

yousof pun accident juga~ semoga kedua-duanya cepat sembuh~

Lin Maa said...

salam singgah menyingah ...ok nnt Hm folow blog lieynanilaz (^_^)

semoga die cpt sembuh (^_^)

Miey Safie said...

salam.

folo blog akak yg ohsem nih =)

http://mieysafie.blogspot.com/

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...