Friday, December 13, 2013

Big Bad Wolf Book Sale 2013


Apa yang Big?
Apa yang Bad?
Kenapa Wolf? Kenapa bukan Worm (merujuk kepada bookworm)...kekeke

Nak tahu jawapannya, cari di sini...itupun kalau dekat dengan kawasan kediaman masing-masing ler..


Wah, so big...


Oh, so bad...(very crowded)


Oh mungkin ini Wolf nya...


Apapun Big Bad Wolf Book Sale 2013 ni memang terbaik yang saya pernah tengok dianjurkan di Malaysia (berkaitan buku) dan semestinya boleh jadi macam PIKOM PC Fair yang dah terkenal serata Malaysia. Cuma kalau BBW ni dapat hadir ke bandar2 utama di seluruh Malaysia kan bagus.

Macam aku dan suami juga peminat buku (ehem, minat buku tak semestinya kena beli banyak buku) dalam bidang yang hampir sama...tetapi tak berpeluang lah nak ke The Mines sana tuu. 

Apapun, ada blogger yang tapau lebih kurang 30 buah buku (termasuk yg hard cover) cuma berbelanja sekitar RM200++ sahaja dengan 4 jam dilabur tapi tak lebur begitu saja...adeh, ni yg tak tahan ni. Bukan tak pernah shopping buku sampai RM200 lebih tetapi hanya buku motivasi (tempatan) dan keagamaan yang dapat dibeli, campur akademik sikit (macam SPSS, IT, Technology etc)...itupun semua yg local punyerr...yang termahal pun berkaitan Biografi Agung Rasulullah SAW berharga RM65.00.

Sekian.



7 comments:

NzA said...

wow hebat..besar sgt2..mesti mcm2 jenis buku terjual kt sini.....

Anum said...

salam jumaat

musang said...

best ni..

Kakzakie Purvit said...

Itulah kalau ada kat JB kan ke bagus. Kalau BBW tu dekat memang kakak dan keluarga pun dah pergi... geram dgn diskaun yg diberi tu..

Fiza Rahman said...

Nak gi BBW malam ni. Nak tambah buku anak² ☺☺

ummiross said...

Tak jauh dengan rumah ummi ni Salina..tapi tak sempat pergi lagi, hari tu pergi..susahnya nak cari parking, ramai..

CtAyue said...

kn best kalu buat pusing satu msia.. wt kt KB ke K.Trganu ke.. bru la dpt sy pergi..adess jealousnye... mesti seronok kalo dpt pergi ni.. apakan daya, jauh benor..

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...