Tuesday, December 24, 2013

Diyana Halik Dengan Aku Dulu Sedondon Sekarang Bertudung



 Diyana Halik Isteri Aaron Aziz Kini Bertudung
Suatu Masa Dulu, Merah Hitam Tu..
Selfie Terbaru Diyana Halik

Ya, memang sekadar bertudung pun orang akan cakap macam-macam. Tetapi permulaan kepada sesuatu yang baik apa salahnya. Aaron Aziz nyata teruja dan bersyukur apabila isterinya Diyana Halik mengubah penampilannya untuk berhijab selepas pulang daripada bercuti di Hong Kong minggu lepas.
Kalau kita imbas balik, sebelum ni mereka pernah ke Mekah untuk menunaikan umrah dan banyak feedback positif yang dapat kita tengok datang daripada peminat Aaron Aziz ni.

Ketika Menunaikan Umrah 2 Tahun Lalu
Menurut Diyana Halik, sebenarnya Aaron kerap kali menghantar video dan bercerita tentang hari kiamat menguatkan lagi hatinya untuk berhijrah.
Sumber: Mstar Online 


4 comments:

redza said...

alhamdulillah!

Kasih Salina said...

ye..semoga dia terus istiqomah dalam penghijrahannya..

mama said...

assalam dear..maaf baru arini dpt dropkan komen..kebelakangan ni mama tak berapa sihat dan sibuk dgn dayyan harith..rindu nak BW keblog salina tapi keadaan tak berapa mengizinkan.. :(
ehem cantik sgt pic.salina & wife AA tu..syukur alhamdulillah,cantik sgt diyana pakai tudung..

Ena's Stories said...

Alhamdulillah, nampak manis bila da bertudung

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...