Tuesday, December 17, 2013

Bila Si gemuk Berkuda




Ibu selalu panggil kakak "Si Gemuk", biasanya kakak senyum dan gelak-gelak jer.. dah memang gemuk pun, baru umur 5 tahun tapi beratnya 27 kg. Suka merajuk dan selalu 'buat muka' plak tu. 

Sabtu lepas, sempat ke Tasik Darul Aman, Jitra. Tengok plak kuda ni macam comel jer...macam putih jer.. (macam gedik jerrrrrrrr).. kakak memang suka naik kuda. kalau balik Terengganu tak sah la kalau tak pi Pantai Batu Buruk dan naik kuda berhias yang comel tu.


Kuda yang kakak naik ni RM 5 untuk sekali pusingan setempat tu ja. Sapa-sapa yang ada kuda boleh buat untung macam ni juga. Adik 'cool' jer..tak heran pun kakak dia naik kuda. Adik tak banyak permintaan macam kakak.


 

8 comments:

Nurzakiah Hanum said...

cute

redza said...

best!

Kakzakie said...

Tunggulah adik besar sikit mesti akan exited macam kakak juga. Masih kecik tak berani lagi tu...

Kesuma Angsana said...

hehehe ingat anak2 KA masa kecik2 dulu naik kuda tiba2 kuda naik hantu pecut laju2 seb baik xde apa2 !

ANIM said...

Kakak berani..bagusle

Khai♥Rin : anies said...

amboiii kuda putih gituuu mcm tggu tuan putera dr kayangan ;-)

Kasih Salina said...

TQ Nurzakiah, tp perangai bebudak mcm2..huhu

Redza - Masih ingat Fowler lg? Hmm Suarez je la..

KakZakie - begitulah sebenarnya, tunggu sok botak abah dia...kekekek

KA, bahaya tu...nasib tak apa2...kena berjaga-jaga lps ni

Knor said...

Aunty nor boleh tak tumpng sekli...mcm putih gebus je..kn

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...