Friday, December 13, 2013

Jadual Gaji Kakitangan Awam 2014



Jadual Gaji Kakitangan Awam 2014


Untuk kakitangan awam bolehlah mula merancang, berikut ialah jadual pembayaran gaji bagi tahun 2014 yang telah dikemaskini.

Selain sebagai panduan untuk merancang perbelanjaan, pembiayaan mahupun percutian, jadual ini juga penting sebagai rujukan berkaitan hal ehwal kewangan kakitangan awam itu sendiri seperti kenaikan gaji, tunggakan, permohonan pinjaman dan sebagainya, termasuklan untuk merancang perkahwinan atau sambutan ulangtahun apa saja...


Bulan
Tarikh
Cuti Perayaan
Januari
23 Januari 2014, Khamis
Tahun Baru Cina
31 Jan – 1 Feb 2014
Februari
25 Februari 2014, Selasa

Mac
25 Mac 2014, Selasa

April
24 April 2014, Khamis

Mei
22 Mei 2014, Khamis
Pesta Kaamatan
30 – 31 Mei 2014
Jun
25 Jun 2014, Rabu
Hari Gawai
1 – 2 Jun 2014
Julai
22 Julai 2014, Selasa
Hari Raya Puasa
28 – 29 Julai 2014
Ogos
25 Ogos 2014, Isnin

September
25 September 2014, Khamis

Oktober
16 Oktober 2014, Khamis
Hari Raya Haji
5 – 6 Oktober

Deepavali
23 Oktober 2014
November
25 November 2014, Selasa

Disember
18 Disember 2014, Khamis
Hari Krismas
25 Disember 2014
Disusun dan dikemaskini oleh kasihsalina.com





7 comments:

CtAyue said...

ade jadual ni..senanglah nak plan ape2..tq..

Nurzakiah Hanum said...

jom rancang

ANIM said...

KS, lama tak dengar berita. Nanti kak masuk balik KS dalam bloglist. La ni lain tenet semput sgt..heee

Khai♥Rin : anies said...

untung org gomen

Farah Waheda Wahid said...

dah boleh rancang2 dah time shopping dan rancang bajet kewangan macam ni, baguslah kalau dah tau kan???

Puan Gojes said...

terima kasih sharing this info kak :)
sangat2 berguna :D

Kasih Salina said...

Betul tu bg org gomen boleh rancang, siap tahu gaji awal sebelum Raya dan apa2 lah...
(apapun sy bukan org gomen)..

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...