Wednesday, April 25, 2012

8 Gambar Kemesraan Shila Amzah Dan Sharnaaz




Bercinta memang tak salah, ia adalah fitrah hidup manusia. Macam biasa lah jawapan yang 'selamat' akan keluar dari mulut artis tersebut. Kalo dah tak sayang dengan Agama sendiri yang dianggap 'agama dari warisan dan keturunan keluarga', seharusnya ada perasaan sedikit malu kepada masyarakat.  

Ekoran timbulnya isu penyanyi lagu ‘Patah Seribu’, Shila Amzah yang dikatakan beraksi ‘gedik’ bersama kekasih hatinya, Sharnaaz Ahmad seperti yang dilaporkan oleh sebuah akhbar baru-baru ini, MH Online menghubungi si empunya diri untuk mendapatkan penjelasannya. 


Jawapan dari Shila Amzah

“Berkenaan dengan isu tersebut, saya terima dengan hati terbuka setiap komen yang diberikan oleh peminat, sama ada ia positif atau sebaliknya. Siapa yang mengambil tahu tindak-tanduk kami secara tidak langsung ia menunjukkan masih ada yang sayang dengan saya dan Sharnaaz. Kalau ada jodoh, insyaAllah hubungan ini akan diteruskan kepada fasa yang lebih serius,” katanya jujur.






4 comments:

nazayiena said...

Harap2lah cepat kahwin...

sekadar satu coretan said...

betul la biar cepat bersatunya..harap2 berpanjangan la jodohnya tu..

~Beb~ said...

Dalam instagram depa lagi cute2.. Semoga berkekalan hingga akhir hayat..

mama aini said...

ehem..teruk diaorg kena kritik..semuga jodoh mereka berpanjangan..

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...