Thursday, April 26, 2012

Astro Bagi 130 Siaran Percuma



Nah, dapat tengok lebih 130 siaran yang ada di pakej-pakej Astro tu secara PERCUMA selama 10 hari berturut-turut. Tapi untuk pelanggan Astro jer tau, khususnya yang ambik pakej murah-murah dan basic macam kami ni, BERBESAR Hati meraikan kejayaan Astro kali ni. Ni barulah betul-betul berkongsi kegembiraan dan turut sama menghiburkan kami semua.

Astro ni sebenarnya baru memenangi anugerah The Most Popular Brand di Putra Brand Awards yang berlangsung pada 24 April baru ni anjuran Association of Accredited Advertising Agents Malaysia (4As).
Apapun liputan tentang majlis tu boleh korang baca di laman web 4As tu atau mana-mana petikan akhbar online, dengan beberapa pemenang dari kategori yang ada.

So, korang yang mempunyai saluran Astro yang terhad seperti kami ni, bolehlah sama-sama bersengkang mata untuk menonton siaran Astro percuma nanti, dan jangan lupa tolong kira cukup tak sekurang-kurangnya 130 siaran seperti yang dijanjikan. Iklan yang sama ada disiarkan di mana-mana saluran Astro.

p/s: Harap-harap jangan hujan lebat selama 10 hari tu..huhu



7 comments:

Anonymous said...

chanel ape ek yg astro bg free tgk tue??kalu chanel yg da ade..x best ar..btw..congratz kat astro..

Cikli said...

Lagi payah la budak nak menelaah pelajaran

Umialya said...

kiranya iklan gak tu, kalu channel tu dpt tarik minat kita, pastinya pasni kena bayar lebih le

musang said...

tunggu dan lihat best ke tak

Anonymous said...

Huhu btl laaa astro bagi.. smua ada. Bru la mcm2 ada... Huhu 10 hari jer?? Alaaaa

Anonymous said...

Ley tgk FA free kan...

mama aini said...

salina pakej mama pun terhad juga !!..ehem 10 hari pun tak larat nak tgk semuanya..ha2x..apapun Thanks astro..selalulah bagi `percuma` camni kan..

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...