Wednesday, August 1, 2012

Siapa Samuel Rizal Ni



Apa yang membuatkan aku tertanya siapakah Samuel Rizal Ni sebab aku tak kenal dia ni penyanyi ke pelakon ye..huhu..Menurut Mstar Samuel Rizal enggan upah pengasuh jaga anak. Dah nama pun aktor, pelakon la kan.. kelahiran anak sulung aktor Samuel Rizal dan Stevianne Agnecya yang bernama Drucilla Kalea Arifin pada 28 Julai lalu adalah hadiah yang sangat bermakna buat pasangan itu.

Bagaimanapun, tidak seperti selebriti-selebriti lain yang mengupah pengasuh untuk menjaga anak-anak mereka, Samuel enggan berbuat demikian.

"Saya tak mahu orang luar menjaga anak kami, biarlah kami menjaga sendiri. Sekiranya masing-masing sibuk, kami akan hantar kepada mana-mana keluarga yang boleh membantu. kalau boleh saya mahu Drucilla belajar berdikari," katanya kepada kapanlagi.com .

Saat Samuel ditemui di Kemang Medical Centre, Jakarta Selatan, pada Isnin, isterinya sedang berehat di sebuah wad eksklusif bagi menjalani rawatan.

Samuel dan Stevianne telah mendirikan rumah tangga pada 12 Februari lalu.
 
 

No comments:

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...