Friday, December 2, 2011

Gambar Terbaru Shahir AF8 serta Album dan Lagu terbaru Shahir AF8

Kredit gambar - fb fan page Sham Kamikaze

Tajuk album atau tajuk lagu 'Aku yang berdosa'.. sama-sama la kita nanti kemunculannya - lagu baru Shahir af8 ni nanti..
rasanya tentu ramai peminat2 Shahir af8 tertanya-tanya khabar beliau dan ke mana menghilangnya si Shahir af8 ni.. sebelum ni ada khabar angin yang mengatakan si Shahir ni tak mau menyanyi dah selepas kena tipu oleh pihak tertentu menyebabkan si Shahir ni menjauhkan diri dari dunia hiburan.

ada juga pendapat mengatakan yg si Shahir af8 ni mahu berhijrah mengikut langkah Sham Kamikaze..
Alhamdullilah kalau Shahir menyanyi sambil berdakwah..kan elok bakat yang ada digunakan dengan betol dan ke arah kebaikan..Syabas buat Shahir kalo betol begitu kerana berani berhijrah menuju ke jalan yg diredhai Allah s.w.t

bersungguh-sungguh si Shahir af8 merekodkan suara untuk album & lagu Terbaru beliau..
Kasih Salina pun dah tak sabar jugak nak tunggu kemunculan album & lagu baru Shahir Af8..bagi aku si Shahir Af8 ni umpama macam Mawi world la jugak ngetopnya & bawa imej alim2 sket..tapi Shahir berbeza sket dengan Mawi world yang entah apa2 tu..

No comments:

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...