Saturday, December 31, 2011

Erra Fazira & Marion Caunter - Duta Estee Lauder

Penyanyi jelita, Erra Fazira telah dilantik sebagai duta bagi jenama produk kosmetik terkenal antarabangsa, Estee Lauder bagi kempen jenama ini untuk tahun 2011/2012. Pemilihan beliau sebagai Duta Estee Lauder amat sesuai dengan wajah beliau yang cantik dan jelita. Selain mempunyai wajah yang jelita, penyanyi ini juga adalah pengguna setia Estee Lauder sejak diperkenalkan oleh ibunya. Patut la Erra Fazira mempunyai raut wajah yang cantik ye, rupanya menggunakan produk mahal. Kalau kasihsalina bermimpi jer lah nak pakai Estee Lauder ni. Selain daripada Erra Fazira, turut dipilih menjadi jurucakap produk berkenaan adalah personaliti TV popular, Marion Caunter yang comel & glamor tu..

Kata Erra, yang pastinya sekarang, wajah beliau tampak lebih muda dan amat sesuailah untuk tahun hadapan, Erra akan bertanggungjawab mempromosikan kempen 'Every Women Can Be Beautiful' yang mana kempen ini menggalakkan semua wanita untuk tampil lebih berkeyakinan bersama Estee Lauder.

Tambah Erra lagi, sejak dilantik sebagai duta jenama berkenaan dia sudah mula menjadikan Estee Lauder sebagai rutin kecantikannya setiap hari untuk sentiasa tampak menawan dan lebih berseri-seri tak kira siang mahupun malam.

No comments:

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...