Monday, December 5, 2011

ABC Sedap & Terbaik di Food Court Pacific Alor Star

ABC yang kakak makan ni memang yang terbaik lah penah aku jumpa sejak duk di Kedah ni haaa..faham2 jer lah kan, mana ada banyak restoran atau kedai makan yang sedap2 macam kat KL nung..susah nak jupe wei..so, jupe yg sedap camni pun suka sangat doh la..Bahan2 yang dia bubuh tu memang banyak & mengeyangkan.. harga RM 2.50 tapi berbaloi2 sangat..

Kalo ke Pacific Alor Setar tu memang food court dalam Pacific tu lah yang kami tuju..macam2 menu jugak yang ada kat sini tau..satu lagi aku suka minum air kopi panas apa nama entah aku lupa daaa..

ni menu wajib la yang kami pilih..Nasi Arab untuk hubby aku, nasi dia masak memang lembut giler dohhh.. ayam dia kalo kita gigit rasa berlemak & sangat2 lembut isi nya..jangan takut untuk mencuba makanan bangsa lain..rugi kalo tak mencubanya..

puding karamel ni hubby beli kat gerai ABC tu lah, RM 2.50 gak..aku rasa cam teringin nak makan, last2 hubby aku yang menghabiskannya..hubby aku kata sedap, aku lak rasa cam puding dia keras sket dan dia punya karamel tu hangittttt..pahit 'lepang' kata orang ganu..

sup nasi arab tu nampak jer jernih & macam sup kosong tapi sodap oooo.. Adik Kashif pun makan nasi arab gak tu..hubby aku lupa nak tangkap gambar bihun sup makcik tu pun sodap..sup makcik tu lain dari yang lain..pekat & likat dia aku tak penah jumpa la, tapi sedapnya yang amat lah..

No comments:

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...