Thursday, July 19, 2012

Apa Nak Heran Jika Tasha Shila Mampu Pakai Audi

No plat TASH4 memang no yang unik dan sangat istimewa tu, tentu pemiliknya juga bukan calang-calang orang kan! Menurut Ruangan gosip Forum Cari menerjah sebuah kereta berjenama Audi A5 Cabriolet yang mempunyai sebuah no plat unik, TASH4 dipercayai adalah milik aktres terkenal, Tasha Shilla. Wahhh! sangat hebat tu.. 
Berdasarkan harga semasa di laman Oto.my, Audi A5 Cabriolet jenis baru ini boleh mencecah harga RM269 000! owhhh gitu rupanya tapi belum mencecah sejuta lagi tu harganya. Apa yang nak dihairankan sangat kalau pendapat dia puluhan ribu ringgit sebulan, memang mampu dan layak la Tasha Shila memiliki kereta macam tu.

Lagi pun kita sentiasa nampak muka Tasha Shila berlakon, lain la macam sesetangah artis tu hidup mewah tapi berlakon macam suam-suam kuku ajer. Mungkin berkat usaha dia la,sape usaha lebih dia akan dapat lebih.




4 comments:

KhaiRin : anies said...

cm ne ek diorg dpt plat kete cm tu?

Knor said...

rezeki dia kan...tapi bila di fikir balik utk apa ye..

kalau kita ckp mcm ni..mesti org kata,"kau tak ada duit bolehlah ckp,cuba kalau ada duit".

apa2 pun bertakwa

redza said...

xkenal

spartan said...

hahaha..sbnrny ada org yg lebih tau..kita x pyhlah nk ckp org ni btul..org tu salah.org ni mampu org tu x mampu sbb kita x kenal & x rapatpun dgn mrk..apapun sbg pemerhati kita baca informasi secara menyeluruh..tv ada,media ada..
Ps: tgok jugak latar belakng family ..kaya or sebalikny..

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...