Sunday, September 23, 2012

BuDaK BuSuK BaRu BaNgUn TiDo



BuDaK BuSuK BaRu BaNgUn TiDo ye.. sape lagi kalo bukan anak dara ibu, Nur kashif Aliya nih.. budak kalo baru bangun tidur faham-faham jer lah macam mana bau masam & wanginya kan, menusuk kalbu gitu, huhuhu.. terjaga jer terus mengadap cerita Upin & Ipin dengan rambut yang berserabai tu.. tido petangnya tak pernah lama-lama, mesti sekejap jer dia tido. Adik nak tido lama camne, si kakak plak bunyi riuh rendah. Adik Kashif plak telinga lintah dan pantang ada bunyi sikit dah nak bangun. Anak aku dua beradik ni kan suka sangat bermain & tak suka tido tapi kalo nak berjalan, masuk jer dalam kereta, tak sampai 10 minit dah meracau nak tido.



6 comments:

mama aryan said...

tetap comel,walapon baru bangun tido..

NzA said...

bucuk budak tecik lain..ttp comel.

Ena's Palace said...

tau2 je upin ipin da start yer..terus bangun..hehehe
yela...bdk2 ni kalu bagun tido...masam2 pun sedap cium kan...

YATZAKIE said...

alolo..baru bangun pon tetap comel...busuk2 tu la sedap cium..hihi

Pokok Manggis Depan Rumah said...

comel nye dia..
baru bangun tido pun masih comel :-)

caliph shuriken said...

ank sdara sy pun tido kjap jaa.. tau astro ada kartun fav diorg trus bgun, huh...

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...