Thursday, September 6, 2012

Penyanyi Anuar Zain Masuk UUM Sesi Ini


Foto UUM Online

Siapa kata dah terkenal tak boleh dah nak pasang impian masuk ke menara gading?

Haa, itulah yang akan dibuktikan oleh penyanyi tersohor tanah air, Anuar Zain tapi bukan sebagai pelajar baru Universiti Utara Malaysia (UUM), tetapi akan mengadakan persembahan sempena Konsert DiRaja Menjunjung Kasih 2012  bersama Orkestra Tradisional Malaysia (OTM) yang bakal berlangsung di Dewan Mu’adzam Shah, UUM pada 15 September ini.

Konsert ini adalah sebenarnya satu kelangsungan diadakan bersempena dengan Hari Pengasasan Universiti seperti sebelum ini.

Tuanku Canselor UUM, Tuanku Abdul Halim Mu’adzam Shah yang telah dilantik sebagai Seri Paduka Baginda Yang  di-Pertuan Agong  ke 14, berkenan untuk berangkat menyaksikan konsert ini nanti.

Konsert ini yang akan berlangsung selama sejam setengah itu bakal menyaksikan Anuar menyampaikan enam lagu hits beliau iaitu Ketulusan Hati, Lelaki Ini, Kau Bunga Cintaku, Ajari Aku, Cinta Harus Memiliki dan Sedetik Lebih.

Masih ada lagi bagi yang nak buat tempahan atau pembelian kupon berharga RM30 dan RM50.








6 comments:

Unknown said...

lepak dan follow...

TS said...

fuiyooo...nak masuk UUM jgk la cmni..hiks

Unknown said...

anuar zain oh anuar,, kurang minat ngan anuar zain, tapi bab dia nak ke menara gading tu.. memang top la,,minat lagi nak belajar..

Dear Jim said...

thanks kak sudi follow...
kite follow akak jugak and amek recipe kek lapis keju tue...
weekend ni nak try huuhuhhuuh

mama aini said...

ehem..mesti ramai yg tak tumpu perhatian pd pelajaran..asyik teringat2 kat anwar zain je.. :)

Anonymous said...

ramai peminat anuar zeng ni hehehe

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...