Monday, February 4, 2013

Harper Anak Beckham - Pemain Bola Sepak Terkaya Dunia

HARPER seronok bermain dengan bola.
Abang-abangnya, Brooklyn, Romeo dan Cruz menunjukkan minat mengikut profesyen bapa mereka de­ngan mengambil bahagian dalam kebanyakan latihan bola sepak di sekolah ma­sing-masing.

Dan nampaknya, anak perempuan Beckham dan Victoria, Harper sudah bersedia untuk turut sama dalam permainan itu.

Kanak-kanak perempuan berusia setahun itu dibawa ibunya untuk me­nyaksikan abangnya me­ngambil bahagian dalam perlawanan bola sepak baru-baru ini.

Harper juga turut berseronok apabila dilihat mempunyai bolanya sendiri.
 


Dia teruja untuk membebaskan diri daripada dukungan ibunya dengan mengutip dan bermain bola selepas perlawanan tamat.

Dengan memakai riben hitam di rambutnya, sandal dan jumpsuit, ia bukanlah imej yang tepat untuk permainan bola sepak.

Victoria dilihat bertepuk tangan dan bersorak di tempat duduk penonton sambil menyuap­kan snek kepada Harper.

Selain me­ngikut jejak langkah bapa­nya yang aktif, Harper juga mempu­nyai masa depan menjadi fesyenista seperti ibunya.


Tampil dengan tumit ting­gi wedges, Victoria yang berusia 38 tahun itu kelihatan lebih glamor berbanding wanita lain yang duduk di sekelilingnya. Mereka datang untuk menyaksikan anak masing-masing bermain bola sepak dengan hanya pakaian kasual.

Victoria dilihat meng­genggam erat telefon bimbitnya tetapi perhatiannya diarahkan kepada perlawanan itu.

Fakta: 5 Pemain Terkaya Dunia
  1. David Beckham (ketika di LA Galaxy) - RM 650.5 juta
  2. Rio Ferdinand (Manchester United) - RM 173.5 juta
  3. Ryan Giggs (Manchester United) - RM 144.5 juta
  4. wayne Rooney (Manchester United) - RM 144.5 juta
  5. Steven Gerrard (Liverpool) - RM 130.1 juta
 p/s: Beckham kini baru sahaja diperkenalkan sebagai pemain PSG 
Sumber: Metro 

10 comments:

Anum said...

kayanya

Ena's Palace said...

ni namanye keturunan bola..hehehe

Acik Erna said...

comelnya anak dia

Kakzakie said...

Harta ayah dia pun dah tak habis makan sampai mati kakak rasa...

Knor said...

kaya dunia..

Azlan Strider said...

bila mak bapak superstar peluang anak2 untuk bermain dekat mana-mana liga..hehehe..tapi utk wanita 38thn victoria memang nampak cantik lagi...hehee

Regards,
-Strider-

TiranaAduka said...

tak sangka ta sis peminat bola rupanya.layan je.

Farah Waheda Wahid said...

it's in the gene... ^_^ btw, comel sangat si Harper tu... geram tengok...

ummiross said...

Kayanya dia..

Fiza Rahman said...

Montelnya anak pompuan dia nih.

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...