Thursday, June 16, 2011

DraMa NoRa EleNa (Slot Akasia TV3)


kan betol aku kata episod semalam Elena jumpa seluar dalam Yvonne dalam kete seth. Huhuuuuuu.. baru jadinya. Cuba bayangkan kalo kita terjumpa benda yang sama dalam kete laki kita. Tapi aku x boleh bayangkan rasanya.

Aku nak puji gak cite ni dalam pada cite ni serius & romantik ada jugak lawaknya. yang lucunya masa tengok seth campak seluar dalam Yvonne dari dalam kete dia. Tergelak aku gan hubby aku nengoknya.

Satu lagi part yang lucu masa Malik (staf seth) cakap dengan Lin (staf baru) seth yang bos diorang baik orangnya & tak penah marah2. Tup..tup lepas jer Malik cakap camtu terus muncul seth tengking si Yvonne. Tak ke haru biru jadinya.

Kita tunggu seterusnya esok episod yang last apa pulak kes nya. Mesti tegang jalan citenya esok ni.

No comments:

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...