Monday, June 13, 2011

Babak Nora Elina Arini

huhu.. Nora Elena lagi.. rasanya cite ni tinggal 3 episod jer lagi & last week dah la minggu ni. yang aku herannya tu masa mana Elina ni perut dia nak membesar, nak beranak, anak Elena & seth plak kena culik & last sekali setiausaha Seth tu plak meninggal xcident. itu jalan cerita sepertimana yang aku baca dalam Novel Kasih Yang Suci tu.

ermmm.. kita tengok aje lah esok ye..

Aku tengok cite ni gan hubby aku ler. yang lucunya tadi bukan main lagi muka si Seth tu serius jer masa balik dari Penang. kononnya ada modal ler nak marah kat Elena.

Tengok2 Seth yang kena sembur gan Elena. kalo tak silap aku baca dalam novel Elina panggil baboon kat seth sebab nak marah sangat kot. ye la kan sape yang tak sedih kalo berlaku peristiwa hitam cam gitu.

Kesian kat Elena, bukan main lagi dia seronok masa dapat tau yang dia peknen. to me, Elena sepatutnya rasa bersyukur kawin dengan seth kerana dia kawin dengan orang yang menodai kesucian mahkota kewanitaannya. seth pun kira dapat la menebus dosa dia kerana dia mengahwini Elena.

Sesungguh Allah akan mengampunkan dosa kita sekiranya kita bersungguh bertuabat & tidak mengulangi perbuatan tersebut. hehe.. pandai la aku cam ustazah pulak. aku menyampah juga dengan seth tu, walaupun bestfrend gan setiausaha dia tu tak kan nak bersentuh & berpegang2 plak tu. pelik kan?

No comments:

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...