Saturday, June 11, 2011

28 Sen For Every 10 Mins (New Celcom xpax Plan)

28 sen untuk 10 minit panggilan yang dibuat. Aku rasa itu dah cukup murah bagi aku lah yang tak pernah compare dengan mana2 rangkaian telekomunikasi yang lain. Sebelum ni pun aku & hubby aku merupakan pengguna Celcom Postpaid.

Tak sengaja hubby aku tengok New Celcom xpax Plan ni. Aku dah guna plan baru ni tak sampai sebulan la tapi rasanya memang berbaloi2 & kini anda tak perlu tergesa2 untuk menamatkan perbualan telefon anda.

Melalui plan baru Celcom xpax ni anda boleh menikmati kadar voice call & video call antara celcom & celcom ialah 28 sen untuk setiap 10 minit dan kadar antara celcom dengan rangkaian telekomunikasi lain ialah 28 sen untuk setiap 5 minit.

Manakala kadar sms pula 1 sen /sms antara celcom dengan celcom & 5 sen /sms antara celcom dengan rangkaian telekomunikasi lain.

Bukan itu saja, jika anda merupakan pengguna celcom xpax Plan yang lama (atau pengguna sebelum 8 April 2011) juga boleh bertukar ke plan baru tersebut dengan hanya taip "MAG X2" dan hantar ke "28882" dan selepas itu anda berhak menikmati kadar yang sama dengan pengguna plan xpax baru.

No comments:

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...