Monday, January 3, 2011

TerLePaS TiMe ke PaSaR

bukan main lagi mlm tadi plan nk ke pasar pg td..tapi tdo dah kul 3 pg..bangun pg td pun ujan lebat mencurah bumi yg mana kemarin seharian panas terik..x faham aku dengan cuaca zaman sekarang ni..tu namanya kuasa Yang Maha Esa kan..


dah sedar ujan pg tadi jap jer lah aku bangun & terus sambung tdo lak..x larat sangat aku rasa terus le terlena sampai kul 11.30pg..camne nk pi pasar ma..dah lewat..dah la barang2 basah semua dah habis..nak masak apa ni jang..


jawapan nya makan kat luar je lah sat lg..pastu pi jenguk kedai sat..dah lama x jenguk kedai aku tu..2 minggu lg budak2 UUM nk masuk semula ni..pastu lak leh pi ambk stiker pelawat UUM..


tau2 jer lah pak guard yg duk kat depan gate tu ramai yg jenis kurang terpelajar..

ni pun lom mandi lagi..kul bape nk kuar entah..nk makan mana pun x tau..cemuihhh dh aku mkn kat bumi changlun ni..

No comments:

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...