Sunday, January 2, 2011

JeRsI HaRiMau MaLaYa MaSiH AdA di PaDaNg BeSaR

menurut kata hubby aku la kan jersi Harimau Malaya ni dah habis dijual dah kat mana2 kedai sekalipun..dia baca dalam news la tu..tu haa..sempat lagi snap keratan The Star masa makan kat kopitiam tadi..ala..diorang kan cari kat kedai al-ikhsan & butik Nike..mana nak jumpa dah..
tapi kan..kami rasa hanya ada 1 tempat jer lagi masih ada jual jersi ni..mana lagi kalo bukan padang besar..surga membeli belah pelbagai jersi..rupa2nya btol la..kami saja la pi jalan2 kat sana semata2 nak tgk ada x lagi org jual kat sana..tapi color kuning jer yg adanya..kalo ada yg color biru hubby aku pun mau angkat jugak 1 helai ma..

yang ni gred yg elok..rm 40 sehelai tu..hubby aku kata kain dia lembut..logo pun dijahit gan kemas jer..aku tgk pun cantik gak..biasanya kalo nak beli jersi hubby aku akan pilih kain yg gred AAA..kualiti jahitannya kemas & kainnya lebih lembut & sedap dipakai..

kalo banding dgn yang ni kain dia cam kasar sket..logo dia pun x berapa kemas sgt la..yg ni reganya rm35 jer..tapi ok la jugak kan..yg ni pun dah cantik daahh..

jersi ni hanya ada logo FAM jer..sape2 yg minat gan logo FAM ni boleh la rembat 1 helai..lupa lak nak tanya baju ni bape reganya..

ni plak perkataan 'TANAH TUMPAHNYA DARAHKU' yg ada dibawah logo bendera Malaysia..tak sangka ye unik gak baju ni..baru aku tau..hubby aku kata mungkin perkataan ni supaya melekat dijantung pemain2 bola sepak negara kita untk taat setia kepada negara Malaysia..btol ke tidak wallahualam..

No comments:

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...