Friday, July 29, 2011

Macam Mana Nak Kurus Bersama London Weight Management


huhu..tajuknya macam beria-ia jer kan..terlebih la sudah..hehe..adui..macam mana nak kurus & kempiskan perut buncit ni..itulah jer lah perkataan yang kuar dari mulut ku hari2..berdiet & bersenam nya tau mau..camne tu nak kurusnya..adei la..
ni hasil gambar yg hubby aku ambik curi2 dari luar tu..nak posing nak dalam tu lebih2 malu la pulak kan..kami pi ni kat London Weight Management cawangan Alor Star di Alor Star Mall. Jauh gak tu sejam dari rumah aku, tu pun ikut highway la..

lari dari tajuk la plak ye..alkisahnya yang menyebabkan aku sampai ke sini ialah bosan dah aku makan & pakai produk yang aku beli tu tapi berat tak turun2 jugak..sedih aku tau..so, aku try2 la pi kat LWM ni..

 Staf LWM yang entertain aku ialah Connie..biasalah kan kat butik2 kecantikan camni biasanya amoi2 yang ramping2 la..

so, sape2 yang datang kat situ memang akan dapat trial treatment la dulu untuk membuktikan keberkesanan treatment diorang..1st treatment ni memang dijamin akan menurunkan berat badan dalam 3 kg & 4-16 cm berkurangan..memang terbuktilah apa yang diorang buat dengan aku tu..


Rawatan yang aku perolehi untuk yang 1st trial tu ialah masuk dalam bilik sauna tu..huhh..panans gila beb..aku mana penah pi SPA untuk bersauna & segala macam tu..ishhh..ada rasa cam takut gak la..kot pengsan aku kat situ mapuihhh..dalam bilik sauna tu dalam 10 minit jer lah..basah berjeruk aku..

2nd step plak si connie tu sapu dengan apa entah tapi bau lavender la aromanya..lepas sapu tu kat semua tubuh aku dibungkus dengan apa benda entah..masa ni pun memang panas jugak la..memang bertakung kat plastik yang aku baring tu dengan air yang kuar dari badan aku..proses ni umpama cam kita buat exercise untuk berpeluh la..lebih kurang gitulah kalo ikut tejermahan aku la kan..

pastu si Connie suruh aku mandi untuk bersihkan badan yang dah berpeluh tu..3rd step plak dia lekatkan benda kat perut, kedua2 belah tangan & kedua2 belah peha aku. ada gak rasa cam elektrik mengalir pun ada gak..tapi tak la gitu kan..nanti keras & kering lak customer diorang..

sebelum buat ketiga2 step tu, kiraan berat diambil terlebih dahulu..1st & 2nd step tu untuk membuang toksin dalam badan kita la..3rd step tu baru la nampak hasilnya..

memang terbukti berkesan la rawatan yang diorang bagi tu & hasilnya berat aku menurun 2.9kg yg mana asalnya 60 kg menurun kepada 57.1 kg dalam masa 3 jam sahaja..huhu..memang seronok giler2 aku rasa..dasyatnya..senangnya..kalo aku jogging pun belum tentu lagi turun sebanyak itu weiii...

No comments:

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...