Thursday, June 20, 2013

Sesekali Bergambar Bertiga Sebegini


Bulan lepas
Raya lepas
Setahun lepas...
Jarang nak bergambar bertiga begini, sebabnya si Kakak akan berlari sana-sini mengelak untuk bergambar, kadang-kadang nak kena paksa pun ada. Kamila memang begitu sejak kecik lagi, sukar sangat nak bagi dia bergambar...tengok ajelah gambar passport dia memang masam mencuka (nanti la upload ek..) tetapi kalau dah dipaksa dah tentunya mood dia akan hilang, maka hilang serinya...


6 comments:

Harith Iskandar said...

lama sungguh sy xsinggah kat blog ni kan.
gambar ber3 pun penuh dengan senyuman juge :)

shasha yacob said...

keluarga bahgiaa hendaknya :)

Shaiful Zaidi said...

Salam ziarah...lama menyepi..

Khai♥Rin : anies said...

semua comel3 belaka

eita said...

kiut je..

Kasih Salina said...

Terharu, ada lagi yg menjenguk..terima kasih Harith Iskandar, shasha yacob, Shaiful Zaid, KhaiRin dan eita...

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...