Sunday, June 23, 2013

Resepi Kuih Raya Mula Jadi Hits Dalam Blog Ini...Percayalah!


Menjelang bulan Ramadhan yang akan tiba tak lama lagi, maka bermulalah hits untuk resepi kuih raya yang ada dalam blog www.kasihsalina.com ini. Apa lagi, tengok pada statistik pun sudah tahu ke mana arahnya. Hihihi...bagi yang dah biasa buat kuih raya tu mungkin ada beberapa jenis resepi telahpun berada dalam genggaman. Nak-nak yang tauke kuih raya, pastinya tak menang tangan memenuhi tempahan...

Gambar Hiasan...

10 comments:

dhiera said...

waa.. cepat-cepat. nak buat kuih raya jugak ni!

Kasih Salina said...

haa, tulah dhiera jgn baca...

kasihredha said...

tak lama lagi kan

Nurzakiah Hanum said...

sedapnya

Khai♥Rin : anies said...

wah kelas akk!

Knor said...

ingat kak lg ke salina...

Shaiful Zaidi said...

salam ziarah..sat saja dah nak posa + raya..

❤Kamsiah❤ said...

th ni,kuih raya yg dijangka femes adalah biskut lidah kucing hehe

Kasih Salina said...

gulp..

man said...

mmg betul..hehehe

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...