Sunday, February 6, 2011

ToDaY NaK StoRi PaSaL AnaK AkU Ni..


huhhhhh.. dah lama sungguh aku tak story kat sini.. hehe.. nak wat camne busy sangat2.. camni la gaya hidup aku tak penah duduk diam.. yang aku nak cite ni pasal peel anak dara aku yang sorang ni lah.. arini aku rasa cam tak sihat jer.. sakit sangat kepala aku ni.. serba tak kena rasanya.. saat ni pun masih sakit lagi kepala aku ni.. yang anak aku ni plak makin kita sakit makin dia nak buat perangai.. kekadang aku x faham perangai dia.. kadang2 meradang tak tentu hala.. bila di tanya makin bertambah la meradangnya.. la ni duk buat perangai main campak2 barang plak.. lepas isap susu baling botol susu dia.. macam2 lagi la benda yang dia baling n lempar..


petang tadi masa aku tengah baring n layan sakit kepala aku ni, boleh dia baling handphone aku ke dinding.. tak sangka dia buat camtu.. dah la hp aku dulu pun rosak dek kerana dia jugak.. pastu apa lagi kena cubit la gan abah dia.. dah tahap maksimum nak marah dah tu.. kesian la pulak aku tengok dia.. rasa nak nangis jer mikirkan peel dia sejak aku pegnan ni.. dia cam terlampau manja sangat2..


dah tengok dia wat perangai sangat rasa bersalah pun ada rasanya.. dia nak kuar main2 rasanya.. dia ni cepat boring.. kul 5 ptg tadi aku gagah kan diri jugak bawa dia main2 kat padang bola UUM.. dia memang suka main bola.. tengok jer padang bola mesti dia nak ajak main.. bola dia sentiasa ada dalam kete.. separuh jalan jer terus dia tertido x sempat main lagi tu.. kesian plak.. so, kena la pi masuk kedai dulu nak bagi dia tido puas2 dulu..





dalam kul 6.30 ptg camtu dia bangun.. kami pun terus ajak dia pi padang.. terus ceria n seronok main bola gan abah dia.. ni gambo lama dah.. petang tadi xde mood nak ambik gambo daaa..




No comments:

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...