Monday, February 7, 2011

SaKiT HaTi MakaN Kat Marry BroWn

sori la kalo aku cakap makanan kat marry brown ni memang teruk la bagi aku.. sakit jugak hati mengenangkan apa yang kami makan aritu.. langsung tak meyentuh selera aku.. aku xde feel langsung makan kat situ.. tapi aku tetap lagi la bersyukur kerana masih ada lagi rezeki yang boleh di makan dibumi Allah ni..



memandangkan kami memang xde pilihan sangat nak makan kat area Changlun ni terpaksa la kami ke Marry Brown ni untuk mencuba resepinya.. dah pilihan kedai pun sikit jemu la jugak makan kat kedai yang sama jer.. time2 tertentu aku memang jarang masak coz aku memang xde masa nak masa.. ada jugak time2 tertentu memang banyak masa tuk masak.. so, kalo time xde masa nak masak ni memang susah la pilihan tempat makan.. lain la kalo duk tengah2 bandar beso tu.. kadang2 kalo nak ubah selera terpaksa masuk dalam kampus UUM tuk lunch.. baru la jumpa pelbagai makanan.. murah2 plak tu.. tambah lagi kalo aku pi kat tuan Cafe nya aku kenal..




yang ni anak aku makan tak habis pun.. dah la anak aku ni susah nak makan apa saja la.. buat habiskan duit aku jer..



ni nasi yang hubby aku order.. nasi lemak kot.. aku tak ambik port sangat apa ke namanya.. lagipun dah lama sangat aku tak ke Marry Brown ni.. kat area Changlun ni pun baru jer bukak daaa...



ni nasi yang aku pilih plak.. telan la jugak walaupun x leh kuterima rasa sosnya.. kami memang takkan membazir makanan walaupun makanan tu x sodap..


No comments:

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...