Thursday, February 10, 2011

TaKde SaPe NaK PanDanG KiTa KaLaU....

Selamat Pagi Semua..

Dah lama aku tak menaip pagi2 camni.. terasa rindu la pulak.. arini aku terlebih rajin sket.. bangun awal2 pagi wat nasi minyak.. kakak pun bangun awal gak coz malam tadi dia tido awal..

aku teringin nk makan nasi minyak sebenarnya.. kalo kat terengganu senang2 jer nak cari nasi minyak tuk breakfast.. ye la kan lain padang lain la belalangnya.. biasanya kat kampung aku kalo breakfast makan nasi minyak gan kuah kari, ayam goreng & acar campur.. best woooooo...

tapi arini lain plak jadinya.. aku wat kari gak tapi aku tercurah santai masam.. santan cair tu dah lama aku bukak.. sebelum tu aku tak rasa dulu.. terpaksa la beli kari ikan jer yang ada kat kedai..

berbalik ke tajuk asal aku la ye.. memang dari malam tadi lagi aku dah geram & sakit ati gan banyak orang.. biasa la kan kalo kita tak berduit, xde nama & kedudukan xde sape nak pandang kita.. malah mak bapak, adik beradik pun x menghargai kita.. ini pendapat aku jer lah.. kalo yang kaya tu orang sanjung sampai ke langit.. biasanya mak bapak yang susah jer la camtu ragam nya.. mak bapak yang kaya raya x heran gan duit anak2..

tu jer lah yang aku nak komen nya.. sekadar meluahkan perasaan.. ok la.. aku pun dah nak keluar dah..

No comments:

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...