Friday, September 15, 2006

Kenangan di Lost World of Tambun Bhg. 2

Kelihatan berjersi biru ala Frank Lampard dalam pasukan Chelsea ialah husband saya, manakala yang berbaju merah pula ialah ehem-ehem kepada si Pu3 (sedang berendam). Tak pastilah ehem-ehem tu ada sebarang kaitan dengan gejala sakit-sakit tekak. Maklumlah musin jerebu baru sahaja reda. Pun begitu andainya penyakit ehem-ehem ini mula menular ke hati, maka untuk mengubatinya bukan mudah. Antara tanda-tanda awal penyakit ehem-ehem ini berjangkit turun ke hati ialah 1) Sukar tidur malam 2) Ruam pada telinga 3) Kerap berangan 4) Intonasi percakapan semakin lemah, dan 5) Demam-demam sejuk. Sedikit informasi di sini: sewa untuk menggunakan pelampung ini agak murah iaitu RM 10 sebagai deposit dan akan dipulangkan RM 3 sebagai habuan jika kita rajin mengembalikannya ke tempat asal (pondok pelampung).

Haa...gambar ni pulak diambil sebagai tanda penghormatan kepada si jurugambar yang tak bertauliah (level dia bawah sikit daripada jurugambar amatur). Lepas penat berposing sakan, kami menikmati makanan yang enak-enak gitu di sebuah restoran yang satu-satunya ada di dalam kawasan taman tema ini. Makanannya okay. Biasanya nasi lemak je yang ada. Selain tu ayam gorengnya juga tidak terperi sedapnya, bisa mengatasi kesedapan ayam KFC. Bezanya taklah sampai menjilat jari. Nah...apalagi! Datanglah ke Taman Tema The Lost World of Tambun. Macam-macam ada di sini yang bisa membuatkan anda semua teruja. Ayuh...hubungilah saya untuk keterangan lanjut...selanjut-lanjutnya.

1 comment:

Anonymous said...

Cantik..dan menarik!!

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...