Wednesday, December 22, 2010

PeLbAgAi RaNcAngaN

sekejap jer masa setahun berlalu.. tinggal beberapa ari jer lg nk mghampiri thn 2011.. plbagai rancangan & agenda tuk thn dpn.. doakan ku semoga apa yg dirancang n disusun akan menjadi.. dan yg paling x sabar sekali menunggu kelahiran baby baru.. tak sabar nk tau jantina & nak scan 3D macam kakak Kamila dia dulu.. huhuuuuuuu..

nasib la aku masih lagi ada mood utk menulis blog aku sendiri.. bukannya apa sebagi diari kehidupan & kenangan tuk ank cucu cicit aku nanti.. nanti diorang mesti kata bagus betol orang tua ni duk menulis hal kehidupan masa silam utk dikenang.. hahaaaaaaaaaa.. wlpun dah ada laman sosial FB tapi aku masih serasi n selasa menulis di sini.. kat FB tu cam xde privacy jer.. cam org duk intai2 jer apa yg kita nak tulis.. ada sesetengah tu cam nk menunjuk & bangga jer dgn apa yg dia ada.. entahlah.. biarkan mereka dgn kehidupan mereka dan aku dgn kehidupan aku.

1 comment:

Ana Suzana said...

bestnye nak ada baby baruuu..

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...