Monday, August 25, 2008

Cuti Balik Terengganu

Kesian anak ibu ni.. kecik2 dah kena pakai tali pinggang.. tu la.. nak duk depan sangat.. hehe.. Kamila nak nangis sangat sebenarnya ni.. pastu ayah dia buh lah kat seat depan ni.. baru dia senyap & gelak2.. coz kami pun gelak sama kat dia..

Ni masa kenduri kawin rumah kawan mak aku.. cuti2 sekolah ramai la orang kawin.. Kamila duk dengan Mak Ngah dia ni..


Pak Cu, Mokcik & Mak Ngah Nur Kamila.. huhu...



Kamila dengan ibu dia la ni.. kat area Banjaran Titiwangsa masa balik rumah nenek Kamila la ni..




1 comment:

lotto winning numbers said...

This is a nice blog. I like it!

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...