Monday, April 2, 2007

Tasik Banding

Gambar ni diambil semasa kami dalam perjalanan balik dari pantai timur ke utara masa Raya Cina bulan Februari. Dari pantai timur atau utara akan lalu kat Tasik Banding tu. Biasanya, kalau sampai di situ kamai akan berhenti rehat dan nikmati pemandangan di Tasik Banding tu sekejap. Di situ juga ada disediakan kemudahan seperti tandas awam dan juga gerai makan. Tapi kalau dah penat sangat dan tak larat nak teruskan perjalanan tu bolehlah menginap di Tasik Banding Resort. Kat sini juga ada orang tempatan yang jual madu lebah. Tapi keasliannya tak berapa nak asli la.

Gambir sebelah ni pula hubby saya yang tak lepas dengan pepsi ataupun cola ler..Kalau nak balik kampung dia la orang yang paling seronok sebab tak sabar nak test kehebatan dia memandu di Gerik yang berbukit bukau dan mencabar tu. Maklumlah nak memandu di negeri dia sendiri jarang-jarang sekali la.

No comments:

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...