Saturday, January 8, 2011

Digi iPhone4



wow..terujanya aku tengok Digi iPhone 4 ni.. best nya kalo ada sape2 yang nak hadiahkan tuk aku kan.. hehhhh.. jangan mimpi la orang nak kasi hadiah camni tau..

sebagai seorang bakal pengguna Digi iPhone 4 boleh membuat pilihan mana satu yang menjadi idaman kalbu kerana Plan Digi iPhone 4 menawarkan dua jenis model iPhone 4 yang berlainan kapasiti memori iaitu sebanyak 16Gb atau 32GB.. sape2 yang rasa diri dia berkemampuan lebih boleh la memilih iPhone 4 yang memori nya 32GB tu.. sebagai pengguna pandai2 la kita membuat pilihan yang terbaik untuk diri kita sendiri..


salah satu keistimewaan yang aku tau pasal iPhone 4 ialah "multitasking-switching". Macam mana ia berfungsi aku pun tak tau la.. lom menkaji lagi secara mendalam.. huhuuuu..






Gambar di atas ni merupakan rajah perbezaan pakej yang ditawarkan oleh Digi dan pesaing2 telekomunikasi yang lain.. plan langganan yang ditawarkan kepada pengguna juga amat menarik dan memberi nilai tambah kepada pengguna prostpaid Digi iPhone 4.
keistimewaan lain yang ditawarkan bagi Plan Digi iPhone 4 banding pesaing lain seperti "Monthly fee is applicable for the first 24 months" dan "Monthly fee is after Auto Billing rebate of RM5 per month". pandai2 la korang translate sendiri ke Bahasa Melayu kita ye.. bagi sesiapa yang teringin nak tahu lebih lanjut boleh rujuk & klik di SINI ok..
Pakej-pakej yang ditawarkan oleh Plan Digi iPhone 4

mengikut rajah di atas terdapat beberapa pakej Plan Digi iPhone 4 yang ditawarkan kepada pengguna.. terpulang la kepada anda sama ada memilih pakej iDiGi 88, iDiGi 138 atau iDiGi 238.. dengan menggunakan kemudahan auto billing, pengguna juga akan mendapat kadar rebat yang hebat..

No comments:

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...