Thursday, February 7, 2013

Gambar Keakraban Siti Nurhaliza Bersama Anak Tiri



 Gambar Keakraban Siti Nurhaliza Bersama Anak Tiri 

Sejak Siti Nurhaliza bertudung ala-ala Hana Tajima gitu, beliau makin nampak manis, berseri-seri dan kelihatan makin muda. Penghijrahan kepada bertudung penuh sempena sambutan hari lahir beliau pada Januari lepas bagaikan memberi khabar gembira buat peminat beliau yang sekian lama menginginkan Siti berhijab penuh.

Keakraban Siti bersama anak-anak tiri, anak Datuk K dan Tengku Zawiyah memang tidak boleh disangkal lagi dan kelihatan anak-anak Datuk K bersama-sama Siti menghadiri majlis-majlis tertentu. 

Begitu juga anak-anak Datuk K menyifatkan Siti seorang yang ‘chill’ dan ‘relax’, tidak pernah marah dan penyabar, biar dengan orang gaji sekalipun, dia tidak pernah meninggikan suara. Siti juga dikatakan tidak pernah melakukan sesuatu yang boleh mengguris perasaan mereka tidak pernah cuba untuk mengambil peranan ibu kandung mereka.




Baca di SINI juga: 

Anak Tiri Siti Menyifatkan Beliau Seorang yang Baik dan Tak Pernah Marah 



6 comments:

NARDtheNERD said...

cantik baju siti. hihi.

ummiross said...

Alhamdulillah, moga terus berbahagia disamping keluarga tercinta.

Anum said...

alhamdullilah

Farah Waheda Wahid said...

alhamdulillah...macam nilah yang kita nak kan? cantik mak muda diaorang... gorgeous... ^_^

mama aini said...

mama peminat dato siti & gembira dgn perubahannya..dia sgt2 cantik..dato siti memang ibu yg penyanyang..semuga dia mendapat zuriat dia sendiri..amin..

QasehnyaRania said...

suka.alhamdulillah.semoga hubungan mereka terus baik kan :D

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...